Idén júniusban diplomáztam a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Design Intézetének Formatervező szakán, Bútortervező szakirányon. Itteni tanulmányaim összegzéseként egy székcsaládot terveztem, illetve az alapváltozatot kipróbálható modell szintjén el is készítettem. Olyan feladatot akartam választani, amelyen keresztül a megszerzett tudást a leghatékonyabban, és nem mellékesen saját magam számára is a legélvezetesebben tudom bemutatni. A Bútortervező szakirányon eltöltött idő alatt kristályosodott ki, hogy számomra a bútortervezésen belül is a széktervezés a legizgalmasabb feladat, ez mozgatja meg a legjobban a fantáziámat.

I graduated in June 2011 at the Moholy-Nagy University of Art and Design, Budapest as a master student in furniture design. My degree project was a family of chairs, which resulted in a triable working prototype. I wanted to choose a task, through that I can illustrate my skills and the knowledge gained on the University succesfully and not least intrestingly for myself too. During my time on the University I discovered that I find chair design the most interesting for me in the field of furniture design.

A diploma munkáról bővebben itt / More about the degree project here